Kent Yazilim Belsoft Belediye Otomasyon Sistemi
 
  İnsan Kaynakları
  Departmanlarımız
 

Eğitim-Destek Departmanı

Eğitim-destek departmanı, gerek müşteri ziyaretleri, gerekse gelen telefonlarla müşterilerin taleplerini dinlemekte; direkt çözülebilen talepleri/sorunları çözümlemekte; yazılım gerektiren durumlarda müşterinin talebini yazılım departmanına iletmektedir. Talebin karşılanmasından sonra yazılımın güncellenmesi ve gerekli eğitimin müşteriye verilmesi bu birimin sorumluluğudur.

Çağrı Merkezi

Müşterilerin her aradıklarında erişebilecekleri Eğitim-destek birimi olarak şirket bünyesinde hizmet vermektedir. Çağrı merkezi, Eğitim-destek departmanının bir alt birimidir.

Yazılım ve Ar-Ge Departmanı

Yazılım Departmanı mevcut yazılımın devamlı geliştirilmesinden ve müşteri taleplerinin yapılmasından sorumludur. Aynı zamanda kendi içerisinde görev tanımı ile şirket için gerekli olan Ar-Ge faaliyetlerini sürdürür.

Kalite Yönetim Departmanı

Kalite Yönetim Departmanı hizmet kalitesinin devamlı arttırılması ve kalite yönetim sisteminin uygulanması konusunda çalışmaktadır.

Müşteri İlişkileri ve Satış Departmanı

Mevcut müşterilerin taleplerinin/sorunlarının dikkate alınmasını, çözüm üretilmesini, müşteri memnuniyetinin sağlanmasını, müşteri portföyünün korunmasını ve geliştirilmesini sağlayan birimdir.

Finans ve Mali İşler Departmanı

Şirket varlıklarının, alacak ve borçlarının müşteri odaklı bir yaklaşımla yönetilmesi için çalışan bu ekibimiz, Kent Yazılım’ın finansal hizmetlerini yöneterek, şirketin değer yaratma sürecine katkıda bulunmaktadır.